In het Woonplatform praten we met onze belanghouders over diverse thema's en de keuzes die we willen maken. Onze gesprekspartners zijn bijvoorbeeld: huurders, bewonerscommissies en de huurdersvereniging. Op uitnodiging (afhankelijk van het thema) kunnen ook andere samenwerkingspartners uitgenodigd worden. Denk hierbij aan: politie, zorg- en welzijnspartijen of gemeenten.
Welke thema’s worden besproken?
Bij iedere bijeenkomst van het Woonplatform staat er een thema centraal. Zo bespreken we thema’s:
- die zijn ingebracht door deelnemers van het Woonplatform;
- uit het ondernemingsplan;
2. Duurzaamheid
3. Woning van de toekomst
4. Huisvesting kwetsbare doelgroepen
5. Leefbaarheid
6. Dienstverlening dichtbij de klant
- waarover de Huurdersvereniging advies moet uitbrengen die zij graag bij de huurders toetsen.
Hoe vaak worden de bijeenkomsten gehouden?
Het woonplatform vindt minimaal één keer per jaar plaats.
Waar worden de bijeenkomsten gehouden?
We houden de bijeenkomsten op locaties verspreid over ons werkgebied: van Rilland tot Kamperland, van Goes tot Heinkenszand. Om deelname te bevorderen faciliteren we ook zoveel mogelijk vervoersmogelijkheden.
Hoe kan ik me aanmelden?
U kunt zich HIER aanmelden.
Het Klantenpanel is een groep huurders die we inzetten om producten te testen. De focus ligt vaak op praktische uitvoeringsgerichte zaken (zoals het testen van een website).
Als aanvulling op het fysieke klantenpanel willen we binnenkort een digitaal panel opstarten. Dit panel benaderen we digitaal (per mail). Momenteel zijn we dit verder aan het uitwerken. Houd deze pagina in de gaten voor meer informatie.
Huurdersvereniging De Bevelanden (HVDB) komt op voor alle huurders van Beveland Wonen. Denk aan: voorlichting, advisering, belangenbehartiging en ondersteuning.
Wekelijks houden ze een inloopspreekuur (dinsdag en vrijdag tussen 10.00 - 11.30 uur). Adres: Livingstoneweg 7 in 4462 GL Goes.
Meer informatie