Van 19 juni tot en met 30 juni niet alles mogelijk op de website
Beveland Wonen vernieuwt haar computerprogramma. Om alle gegevens zo goed mogelijk over te zetten, kunnen wij van 19 juni tot en met 30 juni niets verwerken in ons systeem. Daarom kunt u in deze periode bepaalde zaken niet via onze website regelen.
Met name onderstaande mogelijkheden zullen niet beschikbaar zijn in deze periode:
het opzeggen van uw huur
het indienen van een reparatieverzoek
het wijzigen van uw contactgegevens.
De website blijft wel bereikbaar om informatie te lezen.
Heeft u in deze periode wijzigingen in uw gegevens, een reparatieverzoek of wilt u de huur opzeggen?
Dat kan via de volgende manieren:
Wilt u in deze periode de huur opzeggen? Dan kan dit tijdelijk per mail via verhuur@bevelandwonen.nl of op papier afgeven of opsturen. Dit kan naar het volgende adres:
Beveland Wonen
Postbus 158
4460 AD GoesVoor een verstopping van uw riolering, een kapotte cv of ruitschade, neemt u direct contact op met het onderhoudsbedrijf. Meer informatie vindt u op onze pagina Reparatie Melden.
Met overige vragen kunt u mailen naar info@bevelandwonen.nl.
Natuurlijk zijn wij in deze periode gewoon telefonisch bereikbaar. Bel ons tijdens werkdagen via
0113 23 16 74.
In de week van 1 juli starten wij met het vernieuwde systeem. Vanaf die datum kunt u weer terecht op onze website voor het regelen van uw zaken. Let op dat alle wijzigingen in deze periode direct worden verwerkt vanaf 1 juli, maar dat er een kleine vertraging in kan zitten. Wij doen ons uiterste best om die in dezelfde week up-to-date te krijgen.
Bekijkt u wel eens uw betaalgegevens / huur betaling op onze website?
Dan kan het zijn dat ook deze pas later in de week bijgewerkt zijn. Ook betalingsregelingen zijn dan nog niet mogelijk om zelf af te sluiten.
Alvast bedankt voor uw begrip.